Çap et Çap et
Mətnin ölçüsünü dəyiş: 
A- A A+

Qədim səmavi kitabları oxuyan səhabələr

Tarix: 02.05.2013 | Bu məqalə 1. 005 dəfə oxunub.

Bəli o, hər iki kitabı oxuyurdu. Tövratı oxumaq qadağasına gəlincə İslam alimləri bu qadağanı açıq-aşkar ortaya qoysalar da, Rəsulullahın zamanında bəzi səhabələrin bu qadağaya tərəddüdsüz əməl etməsinə baxıb, qadağanı mütləq mənada anlamamaq lazımdır. Bu qadağa Tövratın nəsx (ləğv) edilmiş və təhrif olunmuş hökmlərini ayırd edə bilməyib bununla boş yerə vaxt keçirənlər haqqındadır. [7]

Burada iki məqamı bir-birindən ayırmaq lazımdır. Belə ki, dərin imanı və kifayət qədər biliyi olmayan müsəlmanların bu kitabı oxuması caiz deyildir. Dərin iman sahibləri isə əks tərəfin yanlışlığını isbat etmək, onu susdurmaq üçün zərurət olduqda oxuya bilərlər. Səhabələrdən bəziləri Tövratı oxumuşdur. Peyğəmbərimizin (s.a.s) bir gün Həzrət Ömərin ya­nında Tövratın min səhifəsini görüb qəzəblənməsindən haram hökmünün çıxarılmasına gəlincə; Rəsulallah bəzən mək­ruh bir əməlin işlənməsinə, Muazın sübh namazında qiraəti uzat­masına qəzəbləndiyi kimi, aydın bir məsələni anla­mayan insana da qəzəblənmişdir. Bu fikir dəlil kimi daha aşkar və qüvvətlidir.[8]

Bu kitabları oxuyub onlardan nümunələr vermək Bikayiyə görə caiz, Səhaviyə görə isə, caiz deyildir.

Rəsulullahın Tövrat üçün ayağa qalxması səhih məlumatdır. Bir rəvayətdə müqəddəs kitablar, xüsusən də Qurani-Kərim üçün ayağa qalxmaq haqqında dəlil vardır.

Hənəfi alimləri qüsulsuz olaraq Tövrat, Zəbur və İncil oxumağın məkruh olduğunu bildirir. Çünki hamısı Allahın kəlamıdır. Həm də bəzi təhrif olunan yerləri də tam məlum deyildir. Bu kitablara cünub halda toxunmaqdan çəkinmək lazımdır. Çünki bu kitablarda dəyişdirilməmiş ayələrə hörmət etmək vacibdir. Haram və mübah hökmü bir məsələdə bir­lə­şəndə haram hökmünə üstünlük verilir.[9]

 


[1] İbn Sad, 4/85

[2] İbn Sad, 4/86

[3] Təzkirətül-huffaz, 1/36

[4] İbn Sad, 4/266

[5] Buxari, Buyu, 50

[6] Heysəmi, Məcməüz-zəvaid,7/184

[7] Kəttani, Ət-təratibül-idariyyə, 3/224.

[8] İbn Həcər, Fəthül-Bari, 28/325

[9] İbn Abidin, Rəddül-muxtar, 1/173,175

Davamı: 1 2