Səhabələr

Bədrə Doğru

Əshaba edilən tənbehlər Döyüş başlamazdan əvvəl Allah Rəsulunun (s.ə.s.) əshabına deyiləsi sözləri var idi. Əshabını toplayır və belə səslənir: – Mən bilirəm ki, Haşimoğullarından və digərlərindən bəzi insanlar döyüşə gəlməyə məcbur edilib, heç bizim onları öldürməyə ehtiyacımız da yoxdur! Kim Haşimoğullarından biri ilə qarşılaşarsa, onu əsla öldürməsin! Bu siyahının başında Rəsulullahın əmisi Abbas ibn Abdulmuttalib dururdu. Müsəlman olmuşdu, amma İslamı seçdiyini Qureyşdən gizlədirdi. Allah Rəsulu (s.ə.s.) hətta Abbas ibn Abdulmuttalibin xanımı Ümmü Fadlla birlikdə müsəlman olması xəbərini ilk gətirən Əbu Rafini bu müjdəsinin müqabilində azadlığa qovuşdurmuşdu.[20] Məhz o gün Hz.Abbas da daxil olmaqla Haşimoğulları Əbu Cəhlin təzyiqi ilə Bədrə gəlmək və öz qohum-əqrəbalarına qarşı qılınca qurşanmaq məcburiyyətində qalmışdı. Onun (s.ə.s.) toxunulmaz elan etdiyi başqa insanlar da var idi və əshabına deyir: – Diqqət edin! Onlar arasında Əbul-Bəxtəridən başqa heç kəsin Mənim üzərimdə minnət haqqı yoxdur. Sizin hansınız onunla qarşılaşarsa, əngəl olmasın. O toxunmadıqca siz də ona toxunmayın! Çünki o, Əbu Cəhlin təhriki ilə Kəbədə üstünə dəvə içalatı atılan Allah Rəsuluna arxa çıxmış, hətta kədərli halını görüncə Onu yoldan qaytarıb dəyənəyi ilə Əbu Cəhlin başını yarmışdı. Üç il davam edən baykotun aradan qaldırılmasında da mühüm rol oynamışdı. İslamiyyətə iman gətirməsə də, Rəsulullah (s.ə.s.) onun etdiyi bu qədər yaxşılığı unutmamışdı. Bədirdə Onunla vuruşmaq üçün gələn Əbul-Bəxtəriyə də mərhəmət edirdi. Ancaq bəziləri bundan xoşhal olmur: – Biz atalarımızı, qardaşlarımızı və öz qəbiləmizin adamlarını öldürdüyümüz halda Abbasdan yanmı keçəcəyik? – deyirlər.  Allah Rəsulu  bunları eşidən kimi Hz. Öməri hüzuruna çağırır: – Ya Əba Hafs, – deyir. Bu, Onun Hz. Ömərə künyəsi ilə ilk səslənişi idi. Ürək yandıran bu səslənişin ardınca: – Heç Rəsulullahın əmisinə qılınc çəkmək doğru olarmı? – deyir. Hz. Ömər Rəsulallahı üzəni kim olursa-olsun  oradaca  dəftərindən silirdi  və dərhal: – Onu mənə həvalə et, ya Rəsulallah! Boynunu vurum, – deyə  kükrəyir. Ona görə, belə bir etirazı ancaq münafiq edərdi. Amma Allah Rəsulu (s.ə.s.) heç bir səhabəsini köməksiz buraxmazdı. Onun dünyasında, insanlar nə qədər fərqli düşünür-düşünsün, İslamın gözəl, tolerant atmosferinə girdikdən sonra bu fərqlər ittifaq çərçivəsində əriyəcək və hər kəs bir gün mütləq həqiqətin ətrafında birləşəcəkdi. O gün də elə olur. Hz. Ömərə görə nifaq əlaməti daşıyan o səhabələr gün gəlir Hz. Ömərin özünün də qibtə ilə baxdığı insanlar və Rəsulullaha sirdaş, can yoldaşları olurlar.[21] Xütbə Buraya qədər hər şey nəzarət altında gedirdi. Müşriklərin say və təhcizat baxımından üstünlüyünün nə əhəmiyyəti ola bilərdi ki! Allah neçə-neçə sayca az topluluğun qat-qat güclü ordulara qalib gəldiyini bəyan edirdi. Onların da rizayi-ilahidən başqa qayələri yox idi və bu məqamda Allah Rəsulu (s.ə.s.) döyüşdən əvvəl bir xütbə oxuyur əshabına. Əvvəlcə Allaha həmd edib Ona səna ilə başladığı xütbəsində bunları söyləyir: – Şübhəsiz ki, Mən Allahın sizi təşviq etdiyi xüsusda sizi təşviq edir, Onun yasaq etdiyi məsələləri də sizə qadağan edirəm! O Allah ki şanı ucadır, haqq ilə əmr edər və həqiqəti sevər. Xeyir əhlinə onu dərgahındakı mərtəbələrinə görə verir ki, onlar Allahın verdiyi bu xeyirlə yad edilib onunla bir-birindən üstün olurlar. Bu anda siz də haqq üçün bir mənzildəsiniz. Belə bir yolda Allah ancaq öz rizası üçün edilən əməlləri qəbul edər və yenə şübhə yox ki, həqiqi mənada səbir belə çətin anlarda göstərilən səbirdir, bununla Allah bütün sıxıntıları aradan qaldırar və onunla sıxıntıları unutdurar. Unutmayın ki, siz də sabah həqiqi qurtuluşu ancaq onunla əldə edə biləcəksiniz. Budur, sizin aranızda Allahın Rəsulu var və sizi bəzi şeylərdən çəkindirib müəyyən tələblər qoyur. Bu gün siz ilahi qəzəbə düçar olan davranışlardan çəkinib həya edin! Çünki Allah (c.c.) "Allahın qəzəbi sizin (dünyadakı pis əməllərinizə görə bu gün) özünüzə və ya bir-birinizə olan nifrətinizdən daha böyükdür,"[22]– buyurur. Onun sizə göndərdiyi kitabında əmr etdiklərini, ayələrini sizə bəyan edib göstərməsini və sizi zillət içində ikən xilas edib əziz qılmasını yaxşı düşünün və ona (Kitaba) möhkəm bağlanın ki, Rəbbiniz sizdən razı olsun! Bu məqamlarda Rəbbinizin heç bir əmrini pozmayın ki, sizə vəd etdiyi mərhəmət və əfvinə nail olasınız! Çünki Onun vədi haqq, sözü doğru və cəzası da şiddətlidir. Artıq Mən də, siz də Hayy və Qəyyum olan Allaha əmanətik! Ancaq Ona arxalanar, ancaq Ona  güvənib Ondan kömək diləyər və yenə ancaq Ona təvəkkül edərik! Onsuz da yenə Ona dönəcəyik. Allah (c.c.) bizi və bütün müsəlmanları bağışlasın!